Sterke verlangens naar vernieuwing
Bij OPS Plastics B.V. hing al een tijdje het idee om de website compleet te gaan vernieuwen. Het design was verouderd, de indeling van de website was niet meer helemaal van deze tijd en ook ontbraken er een paar essentiële onderdelen op de website, zoals een FAQ. Een mooie uitdaging dus voor onze designers en ontwikkelaars om deze wensen te gaan verwerken in een nieuwe, moderne website.

Sprekende productpresentaties
De belangrijkste functie van de website is het fungeren als showcase voor de uitgevoerde projecten van OPS Plastics. En zo hebben we de website ook ingedeeld. De services van OPS Plastics zijn overal door de website terug te vinden, maar de portfolio cases hebben een échte prominente plek op de website. Zo zien bezoekers van de website direct wat OPS tot nu toe voor haar klanten heeft betekend en wat zij allemaal kunnen met kunststof.
Veelgestelde vragen
Een extra vraag van OPS Plastics was of wij hen konden helpen met het beter vindbaar worden op internet. Om hierbij te ondersteunen hebben we gekozen om een FAQ sectie aan de website toe te voegen. Hier kan OPS nu alle content voor haar belangrijke zoekwoorden kwijt, waardoor zij de concurrentie aan kunnen gaan met de (online) competitie op het gebied van kunststofbewerking.