Overzichtelijke website
Het is niet altijd nodig om een website zo uitgebreid mogelijk te maken: soms is juist de focus op de kern van de boodschap erg belangrijk. De website van JA! Advies is hier een mooi voorbeeld van: op de homepage wordt al snel duidelijk wat het bedrijf doet. Voor de bezoeker die meer informatie wil zijn er aparte landingspagina’s ingericht om het volledige verhaal van JA! Advies in te kunnen zien.

Logo & huisstijl
Omdat JA! Advies een nieuw samenwerkingsverband is, was er nog geen bestaande huisstijl of logo voor de organisatie. Voordat de website in ontwikkeling ging hebben we ze dan ook voorzien van een passend logo en een aansluitende huisstijl van de nieuwe website.
Eigen inbreng
Normaal gesproken nemen wij bij het ontwikkelen van een website het gehele ontwikkeltraject voor onze partners uit handen. We verzorgen niet alleen het technische gedeelte, maar ondersteunen ook bij het vullen van de website. Bij dit project was de klant echter zeer nauw betrokken: zodra de basis van de website stond, zijn zij aan de gang gegaan met het schrijven van eigen teksten om deze vervolgens ook zelf in de website te zetten. Een mooie samenwerking dus en weer eens wat anders dan we gewend zijn bij Specialist in Websites.
Ben je ook op zoek naar een professionele en sprekende website? Neem contact met ons op!